понедельник, 10 июня 2013 г.

Модуль 2. Рефлексія

У результаті мозкової атаки з'ясували, які якості мають бути  у випускників школи, щоб стати успішними у подальшому житті,  порівняли з навичками 21 ст. - це було дуже корисно!
Поторили ознаки методу проектів та акцентували увагу на тому, чим цей метод відрізняється від інших. 5 "П": проблема, планування, пошук інформації, продукт, презентація.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі.
Проекти можуть допомогти моїм учням задовольнити стандарти та розвинути навички 21 століття, адже уміння сформулювати проблему, висунути гіпотзу, запропонувати шляхи її вирішення та спланувати свою діяльність, подати на загал результати своєї діяльності стануть в нагоді людині 21 століття і допоможуть їй стати успішною людиною.
Почали працювати над планом. Добре продуманий посібник, структура портфоліо робить роботу добре структурованою.
Мені сподобалося діяльність: розробити буклет про метод проектів, тому що в результаті прийшлося повторити й усвідомити на більш високому рівні сутніст методу проектів. Було важко планувати буклет на папері, не думаю, що таке уміння для сучасної людини є обов'язковим, планувати буклет можна безпосередньо у макеті.
Що вплине на викладання? Звичайно, націленість на формування навичок 21 століття. Плюс, мабуть,  написання рефлексії у блогах є дуже вдалою педагогічною знахідкою, беру це в свою методчну скарбничку.
 Попереду вибір теми для проекту. Це найскладніше!

1 комментарий: