вторник, 11 июня 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія

При ознайомленні з ідеями оцінювання в проектному навчанні дуже смутило, що традиційна система  організації навчально-виховного процесу не пітримує ідеї формувального оцінювання. Учню виставляється оцінка за результатом діяльності. Як це поміняти?!

Для мене новими  виявилися цілі оцінювання, сформульовані таким чином:

  •  Визначення навчальних потреб учнів
  • Спонукання учнів до самоспрямування у навчанні та співробітництва
  • Відслідковування прогресу в навчанні учнів
  • Перевірка розуміння учнями особливостей власного мислення та спонукання їх до самопізнання
  • Визначення рівня здобутих учнями знань та отриманих навичок.
Цікаво і корисно було ознайомитися з методами й інстрементами досягнення кожної з цих цілей.

Реалізація ідей формувального оцінювання відбувається через обрання методів та створення конкретних інструментів. Я створила форму ЗХД і організаційну діаграму. Навчилася пов'язувати концептувальні ідеї з їх практичним впровадженням ( через створені інструменти).

Багато каші в голові, сподіваюсь поступово все проясниться, хочеться перечитати все. що сьогодні настворювала :)


2 комментария: