При ознайомленні з ідеями оцінювання в проектному навчанні дуже смутило, що традиційна система організації навчально-виховного процесу не пітримує ідеї формувального оцінювання. Учню виставляється оцінка за результатом діяльності. Як це поміняти?!
Для мене новими виявилися цілі оцінювання, сформульовані таким чином:
Реалізація ідей формувального оцінювання відбувається через обрання методів та створення конкретних інструментів. Я створила форму ЗХД і організаційну діаграму. Навчилася пов'язувати концептувальні ідеї з їх практичним впровадженням ( через створені інструменти).
Багато каші в голові, сподіваюсь поступово все проясниться, хочеться перечитати все. що сьогодні настворювала :)
- Визначення навчальних потреб учнів
- Спонукання учнів до самоспрямування у навчанні та співробітництва
- Відслідковування прогресу в навчанні учнів
- Перевірка розуміння учнями особливостей власного мислення та спонукання їх до самопізнання
- Визначення рівня здобутих учнями знань та отриманих навичок.
Реалізація ідей формувального оцінювання відбувається через обрання методів та створення конкретних інструментів. Я створила форму ЗХД і організаційну діаграму. Навчилася пов'язувати концептувальні ідеї з їх практичним впровадженням ( через створені інструменти).
Багато каші в голові, сподіваюсь поступово все проясниться, хочеться перечитати все. що сьогодні настворювала :)
У Вас все вийде!
ОтветитьУдалитьВи чудовий майстер роботи з електронним підручником !!!!!
ОтветитьУдалить