вторник, 11 июня 2013 г.

Модуль 3. Рефлексія.

Сьогодні вже обрано тему проекту для 5 класу : "Житло та побут давніх укарїнців". При  обговоренні в парах (Алла! Дякую!) визначили табуретку (розробка проекту етно хати).

Працюючи над державними стандартами і програмами, з'ясувала чого порібно намагатися досягти у проекті. Навчальні цілі мають проектуватися з навичок 21 століття: по меншій мірі потрібно поставити  3 цілі, і вони  мають бути досяжними. Складно, адже стандарт і програми мають різні заголовки, їх потрібно зіставити, знайти відповідіні галузі та компоненти. Дуже сподобалося рекомендації тренера Олі щодо роботи на заняттях з методики наж пов'язуванням між собою державного стандарту, програми, навичок 21 століття і цілей уроку.

Вперше побачила СХЕМУ РОЗРОБКИ НАВЧАЛЬНОЇ ТЕМИ. Хочу більш глибоко ознайомитись з етапом формулювання основних запитань, з яким вже знайома по 3 версії програми, але все одно викликав труднощі. Питання на цей рах сформулювала швидко. Проблемним для мене залишається  етап створення системи оцінювання, так що буде чого чекати від тренінга :)

При роботі над формулюванням дослідницьких завдань повторила особливості навчального дослідження. Новим було необхідність конкретизувати певне дослідницьке завдання для малих груп. Шаблон для виконання учнями дослідницького завдання дозволив мені зрозуміти. що вчителю потрібно сформулювати критеріїї для порівняння житла давніх українців. що прживають в різних регіонах. вважаю, що учням 5 класу критерії потрібно подати.
 В цілому  своєю роботою задоволена, але хотілося б  "притягнути" математику, поки що не побачила куди.



3 комментария:

  1. Клас! Є власне ставлення до матеріалу, споглядання власного навчання! Так тримати!

    ОтветитьУдалить
  2. Дуже приємно отримати твою похвалу, Олю!

    ОтветитьУдалить
  3. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить