пятница, 14 июня 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія.

Навчання за цим модулем було для мене цінним, тому що я  усвідомила більш чітко, як можна на практиці реалізувати ідеї створення власних траєкторій навчання учнями. Цікавими виявилися ідеї учасників щодо активізації діяльності учнів під час роботи у проекті.
В якості інструменту, що допоможе учням  розвинути навички самоспрямованості створила шаблон презентації, за яким учні самі будуть обирати регіон для дослідження тощо.

Фасилітація потребує осмислення на практичному рівні. Розумію це так: замість вчителя, який домінує, учням ДОПОМАГАЄ реалізувати свою особисту навчальну траєкторію

Хочу поділитися з колегами  "інструментами мислення". Треба додати посилання. Обовязково до вечора це зроблю !!!

Будь ласка! Про інструменти мислення дивіться статтю на моєму сайті http://doslidnyk.ucoz.ru/blog/dlja_chogo_potribni_quot_instrumenti_mislennja_quot/2010-07-05-1. Там є деякі посилання.   Тут є також тези, більш детальні, з прикладом: http://www.ime.edu-ua.net/cont/tezy.pdf (с.77)

4 комментария: